כישורי עברית למסיימי כיתה ג’

39.00

מאת רְאוּבַת נִצָן

חוברות “חכמים ביום” נכתבו מתוך אהבה גדולה ועוטפת לילדים באשר הם. הן מבוססות על התפיסה שילדים צריכים ללמוד, ומצליחים ללמוד, רק מתוך שמחה. החומר המובא בחוברות מקיף מאוד, הולם לתכני משרד החינוך, ולא דורש חומר עזר או סיוע של מבוגר. החוברות מתאימות גם לילדים הלומדים בבית, גם לכאלו שרוצים לצמצם פערים וגם למי שמעוניין בהטרמה – לקראת מצוינות. את החוברות כתבה ראובת ניצן, עורכת ראשית בהוצאת אגם וד”ר לביולוגיה, בסיוע קבוצות מיקוד ואנשי מקצוע ממשרד החינוך. כאמא לילדים עם לקויות למידה שלמדו בחינוך ביתי, ניצן מאמינה שהדרך היחידה לגרום לילדים ללמוד ולהתקדם בעולם התחרותי שלנו היא מתוך הרצון והעניין שלהם. כעורכת ספרי ילדים, היא יודעת כיצד לעשות זאת.

סִדְרַת יְסוֹדוֹת לגילאי 4-7 – הָעֶרְכָּה הַמֻשְׁלֶמֶת לַהֲכָנָה לְבֵית הַסֵּפֶר וּלְלִווּי בִּשְׁנַת הַלִמּוּדִים הָרִאשׁוֹנָה – ערכה מושלמת של ארבע חוברות הכוללות את כל הדרוש להכנה לכיתה א’ ולליווי בשנת הלימודים הראשונה בבית הספר – אותיות, מילים, מספרים ותרגילים.

סִדְרַת כִּשּׁוּרִים לגילאי 6-10 – חֹמֶר לִמּוּד שֶׁל שָׁנָה שְׁלֵמָה בְּהַגָּשָׁה מְמֻקֶּדֶת, מַעֲשִׁירָה וּמְהַנָּה – חוברות עבודה בעברית ובחשבון לגילאי היסודי – כישורי עברית למסיימי כיתות א’-ג’, כישורי חשבון למסיימי כיתות א’-ד’ וחוברות עזר למסיימי כיתות א’-ד’.

סדרת כישורי אנגלית לגילאי 8 ומעלה – עֶרְכָּה מַקִּיפָה, יְסוֹדִית וּמִקְצוֹעִית לַהֲבָנַת הַנִּקְרָא וְלִשְׁלִיטָה בְּאַנְגְּלִית – שמונה חוברות המהוות קורס שלם ומקיף לשליטה בשפה האנגלית.

– “החוברות מקצועיות, מגוונות, משמחות, צבעוניות וידידותיות. מהוות הטרמה מצויינת לקראת רכישת הקריאה והכתיבה, ויכולות להוות את כל ההבדל בין ילד מתקשה בלימודים – לילד מוביל בכיתה.” – לילך ק., מורה ומחנכת, מודיעין

– “שיטת לימוד ידידותית, יעילה ואהובה על הילדים. מרגישים שכתבה אותה אמא קשובה, שמבינה בדיוק מה ילדים צריכים.” – יעל נ., אם לשלושה ילדים, ירושלים

משלוח חינם מעל ₪195
נשלח כדואר רשום- עד 14 ימי עסקים.
החבילה מגיעה לסניף הדואר הקרוב לביתך – דואר ישראל.
*לא כולל ספרי לימוד וריהוט משרדי

דואר רשום-₪30.00
עד 14 ימי עסקים.
החבילה מגיעה עד לסניף הדואר הקרוב לביתך- דואר ישראל

משלוח עד הבית, עד שלושה ימי עסקים – ₪49.90
(לא כולל יום ההזמנה) החבילה מגיעה עד לכתובת שתציין, ע”י חברת LA

משלוח עד הבית, עד שני ימי עסקים -₪59.90
(לא כולל יום ההזמנה) החבילה מגיעה לכתובת אותה תציין, ע”י דואר ישראל.

איסוף עצמי- ללא עלות
הגעה לחנות לאחר קבלת שיחה מאתנו שהחבילה מוכנה.

דילוג לתוכן